اول از هر چیز همه می دونیم که با اوضاع کسب و کار امروزه، هر آدمی به فکر چند شغلی بودن می افته و به این فکر می کنه که درآمدش رو ببره بالا تا بتونهه از پس مخارج زندگی اش بر بیاد و در این بین دنبال یک کار پر درآمد می گرده که هم کار خوبی باشه هم مشتری زیاد داشته باشه، که یکی از اون کار ها که کار به شدت سختیم هست راه اندازی یک فست فود خوب هست، حالا باید ببینیم چه اقداماتی باید کنیم که تو شهر خودمون جزو بهترین فست فودی ها باشیم و پول هامونو پارو کنیم!
برای این که فست فودی خوبی داشته باشیم مرکز فست فود ما بای یک سری اصول رو رعایت کنه تا زودتر به نتیحه برسه که در زیر به اونها اشاره می کنم:
باید رعایت اصول بهداشتی انقدر مشخص باشه که مشتری در بدو ورودش متوجه تمیزی میزها، استفاده از دستکش های هم رنگ کارکنان و لباس فرم های تمیزشون بشه، که خب اینا یکی از اولین اصول بهداشتی هستن که باید رعایت بشن و خیلی تاثیر در جذب مشتری دارن!
یکی از عوامل مهمی که مشتری خیلی به اونها توجه می کنه آشپزخونه قابل روئیته، این که دقیقا مشتری ببینه که کارکنان غذا رو چطوری طبخ می کنن و آیا از اصول بهداشتی چیزی می دونن و رعایت می کنن؟ با مشتری هاتون صادق باشین.
بیشتر تعامل مشتری با کارکنان فست فود هست، باید توجه به این داشته باشید که کارکنانتون رو طوری توجیه کنید و به اونها آموزش بدین که با رعایت آراستگی و در نهایت ادب پاسخگو سوالات و درخواست های مشتری باشن. قاعدتا این موضوع تاثیر بسزایی در جذب مشتری داره و اگر فست فود شما در تهران راه اندازی شده به جرات می تونم بگم خودتون رو در صف بهترین فست فود در تهران فرض کنید!
این موضوع بستگی به این دارد که فست فودی شما بیشتر آنلاین کار می کند یا مشتری حضوری دارید یا خیر، اگر مشتری حضوری دارید داشتم فضای مناسب برای فست فودی شما به شدت مهم هست، ترجیحا جایی که از بوی غذا مشتری ها دور باشند و در فضایی باز و آرام به میل کردن غذاشون بپردازن، همیشه رعایت کردن نکات ریز باعث محبوب شدن میشه!
این ایده ها رو می تونید در قالب دکوراسیون داخلی فست فودتون از جمله چینش میزها، انتخاب میزها به مدل یکی از فست فودهای پر طرفدار،چینش خاص ظروف و ستمال های کاغذی و هر چه ایده بیشتر باشد باز خورد مشتری رضایت مندانه تر است!
درباره این سایت